Δέντρο last minute gifts

Η αλήθεια είναι ότι στην Αθήνα και ειδικά στο κέντρο της έχεις πολλαπλές και εναλλακτικές επιλογές για να περάσεις ευχάριστα την ώρα σου...
   
 Χθες  καθώς περπατούσα στα στενά μεταξύ Μοναστηρακίου και Θησείου είδα μαγαζιά γεμάτα από κόσμο  να διασκεδάζει. Ενώ προχωρούσα  πιο κάτω  μου τράβηξε την προσοχή ένα μαγαζι κάπως διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Εκεί στην Φιλίππου  είναι το Δέντρο ( ναι έτσι λέγεται το μαγαζί).Το Δέντρο λοιπόν είναι ένα  project του Loukoumi bar   στην  Πλατεία Αβησσυνίας, μια από τις πιο ¨cult¨πλατείες της Αθήνας.

Το συγκεκριμένο μαγαζί με  ενθουσίασε και μου κίνησε την περιέργεια να μπω μέσα! Πραγματικά ευχάριστο και διαφορετικό περιβάλλον. Είδα έναν χώρο όπου συνδύασε πολλά προϊόντα μαζί, που όμως δεν ζάλισαν αλλά αντιθέτως ήθελα να τα δω όλα ένα ένα. Στην αρχή με τράβηξαν τα ρούχα τα οποία έμαθα ότι είναι από ανερχόμενους αλλά και καταξιωμένους σχεδιαστές, πραγματικά κάθε συλλογή έκρυβε το δικό της νόημα. Τ-shirt και φούτερ σε δεκάδες χρώματα και στάμπες με έξυπνα μηνύματα, ιδιαίτερα φουλάρια, αλλά και φορέματα που αν σ΄'αρεσει το λίγο πιο εξεζητημένο θα το λατρέψεις! Καθώς προχωρούσα το κορίτσι του μαγαζιού μου συστήθηκε με όνομα Άννα και μου πρότεινε κατευθείαν να δω τα κοσμήματα ενώ μου τόνισε πως όλα είναι χειροποίητα και φτιαγμένα από ιδιαίτερα υλικά. Εσύ έχεις ακούσει κόσμημα από τσιμέντο ή από ανακυκλώσιμα υλικά, ή μήπως ήθελες ποτέ σου να φορέσεις ένα κόσμημα με αληθινά λουλούδια ;

Πραγματικά δεν θα πιστεύεις πως με λίγη φαντασία και αισθητική μπορούν να δημιουργήσουν κάποιοι άνθρωποι κόσμημα ! Φυσικά δεν αντιστάθηκα και αγόρασα ένα υπέροχο κολιέ το οποίο  σίγουρα θα έπρεπε να το συνδυάσω με ένα καλό φόρεμα ώστε να το αναδείξω. Ρίχνοντας μια γρήγορη μάτια είδα κάτι φορέματα στο βάθος, βέβαια ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να αγοράσω κάτι ακόμα γιατί δεν είχα αρκετά χρήματα πάνω μου.. εκείνη τη στιγμή  η Άννα λες και άκουσε τις σκέψεις μου με παρότρυνε να τα δω λέγοντας ότι θα ενθουσιάστω με τη vintage συλλογή και τις τιμές της. Ήμουν λίγο διστακτική αλλά πήγα να ρίξω μια ματιά και δεν μπορούσα να διανοηθώ τις τιμές!

Εκείνο το φόρεμα που κοίταγα εδώ και ώρα δεν κόστιζε ούτε 10€ ! - Είναι η second hand συλλογή μας- μου είπε...   Μα ναι φυσικά, στο εξωτερικό είναι τόσο διαδεδομένο αυτό ! Εννοείται ότι το αγόρασα, δεν πιστεύα ποτέ ότι στις 10  το βράδυ θα έκανα τα ψώνια μου για ένα τέλειο λουκ με ελάχιστα χρήματα.. Τη στιγμή εκείνη ήρθαν και οι φίλες μου αφού είχαμε κανονίσει από πριν να βγούμε για ένα ποτο, ενώ ήμασταν ακόμα στο Δέντρο είδα ένα ζευγάρι να ανεβαίνει στον πάνω όροφο. Ρώτησα ξανά την Άννα με απορία  γιατί ανέβηκαν και μου είπε με ενθουσιασμό πως το Δέντρο έχει και Ταράτσα για καφέ ή ποτό με θέα την Ακρόπολη όπως ακριβώς και το Loukoumi bar! Φαινόταν πολύ διασκεδαστικό να κανεις τα ψώνια σου και μέτα να απολαύσεις  το ποτό σου στον ίδιο χώρο. Μετά από το ευχάριστο διάλειμμα για ψώνια ανεβήκαμε και εμείς πάνω στο roof  garden και η θέα μας είχε ανταμείψει ήδη, κάτσαμε πήραμε ένα ποτήρι κρασί και κλείσαμε την βραδιά με τον πιο ωραίο τρόπο.

Ήταν σίγουρα μια μέρα που θα θυμάμαι καθώς δεν είχα ξαναδεί ανάλογο concept σε καφέ μπαρ... Πλέον όμως έχει γίνει στέκι για μένα και τους φίλους μου.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Monday’s Afternoon Parties

Helen # Ελένη

Ζήσε μοναδικά - Ιστορία 6η