Το ταξίδι της Eco


Το όνομα μου είναι Eco, και είμαι μια μικρή ύπαρξη, ένα περιτύλιγμα για την ακρίβεια.
Βρέθηκα στον δρόμο πριν από μερικές μέρες, η αλήθεια είναι ότι δεν νιώθω ότι ανήκω εδώ, πρέπει 
να πάω κάπου αλλού, εκεί που συναντιούνται όλα τα περιτυλίγματα του κόσμου. Έτσι μου είπε τουλάχιστον ο φίλος μου ο Τουίστ. Ο Τουίστ ήταν κάποτε ένα κουτάκι μεταλλικό, αστραφτερό και καινούργιο, αλλά μια κυρία τον πάτησε με τα κομψά της μοκασίνια και από τότε είναι κουτσός ο καημένος. Μου είπε όμως για το μέρος αυτό που πηγαίνουν τα κουτάκια σαν τον Τουίστ και τα περιτυλίγματα σαν και εμένα και γινόμαστε κάτι άλλο. Εκεί μας φροντίζουν και μας μεταμορφώνουν σε κάτι καινούργιο. Ανυπομονώ να βρω αυτό το μέρος .

Σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα. Για να ξέρετε εγώ περιφέρομαι στο κέντρο της Αθήνας μεταξύ Πλάκας και Θησείου και μερικές φορές και στο Μοναστηράκι.
 Μου αρέσει το κέντρο αν και είναι λίγο επικίνδυνο να ποδοπατηθείς όπως ο φίλος μου ο Τουίστ και αυτό θα ήτανε φρικτό στην περιπτωσή μου γιατί είμαι λίγο ευαίσθητη σε αντίθεση με τον Τουίστ που είναι μεταλλικός και άρα αντέχει περισσότερο.

Θα σας πω ότι πριν από λίγο στην αναζήτηση μ για την πόλη των σκουπιδιών γνώρισα μια κυρία η οποία ήταν πολύ εντυπωσιακή , μια καφέ τσάντα από καμβά και μου είπε για αυτό το μέρος και ότι την βοήθησε για να πάει ένας άνθρωπος. Παλιά ήταν χαρτί και μου έλεγε ιστορίες για ένα παιδί, τον Πωλ ο οποίος έγραφε ραβασάκια σε τετράδια και μία από αυτές η σελίδες ήταν αυτή η κυρία που σας λέω .Μου είπε ότι έγραψε το πιο ωραίο ποίημα, ήταν σχεδόν ένας καλλιτέχνης.Ήθελε να κερδίσει πίσω την αγαπημένη του μα αυτή δεν τον ήθελε πια. Για αυτόν τον λόγο τσαλάκωσε το χαρτί τόσο δυνατά που μου έλεγε η κυρία τσάντα οτι δεν μπορούσε να ανασάνει καθόλου.Παρόλα αυτά την πέταξε κατευθείαν σε ένα μπλε κουτί από το οποίο πήγε κατευθείαν στην πόλη που ψάχνω.

 Μα δεν καταλαβαίνω , αφού εγώ κατέληξα εδώ όταν κάτι αγόρια πείραζαν έναν κύριο που είχε ένα μαγαζί. Λένε ότι αυτός ο κύριος είχε κάνει κάτι πολύ κακό και τα παιδιά του πετάγανε κουτάκια , χαρτιά και όλων των ειδών τα σκουπίδια. Απ' ότι έχω ακούσει οι άνθρωποι χρησιμοποιούνε την λέξη σκουπίδι για να μειώσουν ο ένας τον άλλον, τι κόσμος θεούλη μου. Αύριο θα πάω με τον Τουίστ για να μάθουμε και άλλες πληροφορίες για την πόλη, για να πάμε πιο γρήγορα σε αυτήν. Έβαλε κρύο και σήμερα θα τρυπώσω σε κάποιο μαγαζί , ούτε που θα το καταλάβουνε. Ορεβουαρ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Monday’s Afternoon Parties

Ζήσε μοναδικά - Ιστορία 6η

Ομαδική Έκθεση ''Δίπτυχες Αναζητήσεις''