AΡΖΑΝΤΟ – συναισθήματα και όνειρα σε μέταλλο και γεωμετρικά σχήματα


Γνωρίστε την Αθανασία (AΡΖΑΝΤΟ)
  • Τι είναι για εσένα το κόσμημα;
Το κόσμημα για εμένα είναι ένας τρόπος να εκφράζω τα συναισθήματά μου: τη θλίψη, τη χαρά μου, τα όνειρά μου, αλλά και μέσα απ’ τα κοσμήματά μου μπορεί κάποιος να καταλάβει τι άνθρωπος είμαι.
  • Πότε σε τράβηξε να ασχοληθείς με αυτό;
Αρχικά ξεκίνησα ερασιτεχνικά, προσπαθούσα δηλαδή μόνη μου βήμα βήμα. Πριν περίπου 3 χρόνια ξεκίνησα κάποια ιδιαίτερα μαθήματα για να μάθω τις βασικές τεχνικές και τώρα πηγαίνω σε ΕΠΑΛ ώστε να πάρω το πτυχίο της αργυροχρυσοχοϊας.
  • Από πού αντλείς έμπνευση και τι υλικά χρησιμοποιείς;
Έμπνευση αντλώ απ’την καθημερινότητα, τη φύση και τα γεωμετρικά σχήματα. Μα φυσικά, το μέταλλο.. Είναι μοναδικό να δίνεις μορφή, σχήμα, ζωή σ’ ένα ακατέργαστο υλικό όπως είναι το μέταλλο.
  • Τι θα ήθελες να νιώσει/ κάνει κάποιος που θα επιλέξει τα κοσμήματά σου;
Όταν κάποιος δει τα κοσμήματά μου δε θέλω να τα προσπεράσει, θέλω να σταθεί και να τα παρατηρήσει.. να κάτσουμε να συζητήσουμε, να μου πει τι του βγάζουν και φυσικά άμα θέλει να επιλέξει αυτό το οποίο τον εκφράζει απόλυτα, για να το φοράει στις ιδιαίτερες στιγμές της ζωής του..
Δες τώρα ΕΔΩ όλη τη συλλογή από ΑΡΖΑΝΤΟ! (tba)


Meet Athanasia (ARZANTO)
  • What the jewel mean to you?
Jewels for me is a way to express my feelings: grief, joy, my dreams. Anyone can have an idea of what kind of person I am through my art.
  • When did you first started working on jewels?
At first I began in a non professional way, I was trying to keep up by myself step by step. I started taking private lessons 3 years ago in order to learn the basic techniques and now I m going to a technical school to take a relevant degree.
  • What is your inspiration?
My inspiration starts from the everyday life, nature and geometrical shapes. Big part of my art is metal. To give shape and life to a raw material like metal is something unique.
  • What do you want for the person who will wear your art to feel?
When a person sees my jewels I want to pause and observe them. To sit with me and discuss them, to say to me what they feel about them, and if they want to choose the ideal for them and to wear them during their special times of their lives..
See HERE all the pieces of ARZANTO! (tba)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Monday’s Afternoon Parties

Helen # Ελένη

Ζήσε μοναδικά - Ιστορία 6η