O Alex Jafar, ἐνας από τους κορυφαίους djs της γενιάς του, θα παίξει την Παρασκευή 14-11 στη βραδιά Future Dub / Burning Beatz στο Loukoumi Bar. Στην αποκλειστική του συνέντευξη που ακολουθεί μας μιλάει για την φιλοσοφία του στο χώρο που υπηρετεί με πάθος.

"Με τη μουσική ασχολούμαι δέκα χρόνια. Ήταν πάντα αυτό που γούσταρα περισσότερο και άρχισα να το ψάχνω, αγόρασα τα πρώτα μου βυνίλια και μάλλον το σύμπαν συνωμὀτησε να φτάσουμε στο σήμερα!

Ξεκίνησα από techno acid τα πέντε πρώτα χρόνια και στη συνέχεια ακολούθησα το dupstep και το drum 'n' bass. Δεν υπάρχει αγαπημένο είδος, μου αρέσει η ηλεκτρονική μουσική στο σύνολο της.

Μου αρέσει η ίδια η μουσική και το ότι γουστάρουν κι άλλοι μ' αυτό. Sharing vibes! Από την άλλη για το τι μου αρέσει λιγότερο είναι σίγουρα ότι δεν υπάρχουν πια αξιόπιστοι χώροι

Το ελληνικό κοινό είναι αψυχολόγητο. Μπορείς να τους δεις τη μια μέρα σε σκυλάδικο- που ούτως ή άλλως κι εγώ θα πήγαινα  - και την άλλη μέρα σε τρασνσόπαρτο

Η κλάμπινγκ σκηνή στην Ελλάδα είναι πεσμένη. Ο κόσμος απλά δεν το ψάχνει με το είδος της μουσικής που ακούει και ίσως για αυτό δεν γίνονται τόσο ωραία πάρτι όσο παλιά. Βέβαια όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη αλλά και την Αθήνα, ακούγεται πολύ καλή μουσική και παίζουνε πολλά καλά πάρτι

Πού θα έβλεπα τον εαυτό μου μετά από μερικά χρόνια; Δεν έχω ιδέα! Σίγουρα κάπου που θα είμαι καλά, μαζί με ανθρώπους που αγαπώ!"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Monday’s Afternoon Parties

Ζήσε μοναδικά - Ιστορία 6η

Ομαδική Έκθεση ''Δίπτυχες Αναζητήσεις''